mandag den 19. februar 2007

Så er der tøjdesign til de kræsne..


Mens Bob har været på ferie har jeg, Bobs kollega haft vældig travlt med at mænge mig med Røde Kors, der bare har nogen af Second Lifes mest hjælpsomme medarbejdere. Dane Sternberg fra Røde Kors har nu lavet en smart T-shirt til Roskildebibliotekerne, og jeg har modereret den lidt så den også kommer som en smart stroptop til tøserne hvis man skulle foretrække det.

Man får fat i én ved at prikke til Roskildebob, Roskildebibbi eller mig eller en anden der allerede måtte have den på. I mellemtiden arbejder vi på at få en stander sat op på hangoutet, hvor det er muligt at tage selv. Fotoet er snuppet hos et magasinforlag som Dane Sternberg viste mig. Stedet ejes af en Ninette Newall, så hende leder jeg efter. Måske hun kunne overtales til at have sit smarte blad liggende på et sofabord i hangoutet...?

Ingen kommentarer: